nytt inlägg

Nu var det ett tag sedan jag skrev några updates på min blogg.
Har helt enkelt inte haft tiden, eftersom jag har gjort sååå mycket på mitt lov så här långt ;) haha.
Nej men vad har hänt då?
Jag har firat en trevlig jul, mkt mysig med släkt och familj, ett stoort julbord med alla möjliga saker på, sen kom våran kära tomte och efter det fortsatte julklapps utdelningen :)
Sen åkte min familj hem till min syster och fortsatte julafton där, vi sjöng SingStar till vi inte kunde prata längre, hur kul som helst, fast det hade varit lite roligare om man kunde fler låtar :)
Men men, sen var det dags för lite julkappar till och efter det var det matdags igen ;) Pappas julskinka var otroligt god :) ett stort plus till honom måste jag säga. 
Sen tog vi det lugnt i familjen och runt elva kom min kära pojke och hämtade mig, eftersom vi skulle få plats med 8 st i en etta, kunde jag vara snäll och bo hos min pojkvän som bor två min ifrån ;)

Sen var jag, Johannes och min familj hos min moster och åt en riktigt god måltid och spelade Wii, hur kul som helst verkligen :)  tillslut hade vi ont i armen, så jag och min älskling åkte hem igen och såg på "tomten är far till alla barnen"
Helt sjukt konstig film måste jag säga, hahah. men men :)

Sen nu är jag och min underbaraste vän Amanda i sthlm, i onsdags var vi på stan och tänkte shoppa lite på mellandags rean, men nope, hittade inget verkligen, eller jo men det var itne på rean ;) haha.
Amanda lyckades hitta en grej på rean, resten fick vara normalpris :P haha.
Men efter en dag på stan åkte vi hem och såg på den nya
"Bring it on"  Den är faktsikt från 2007, för er som tror att det är den gamla vanliga.
Men det var helt okej faktiskt :) Lite små töntig hit och dit, men sådana filmer blir alltid bra tillsut, tss ^^
Jag och Amanda tyckte iaf om den :D
Sen igår var det slappar dag fram tills fyra, då jag hade samling och skulle spela cup.
SÅ jag åkte först, sen kom Amanda, pappa och Amadeus till min match :)
Första matchen gick riktigt bra och ajg gjorde två mål, det andra var faktiskt riktigt snyggt :) så stoolt :D hahaha.
Tack vare Clara som passade en super passning lyckades jag slå på volley in i mål, eller volley och volley, men bollen var ju faktsikt lite över marken ;) hihi.
Vi vann med 2-1 iaf, sen blev det en förlust match, som vi inte var fullt så bra på i början, men knappade in i slutet och spelade riktigt bra :)
Sen var det sista matchen, som det blev oavgjort på, vilket ledde tilla tt vi gick till slut spel den 4-5 något sådant ;) haha.
Efter de var jag helt slut i kroppen, vi åkte hem, där jag och Amanda hamnade i sängen och dog ;)

Vid klockan 01.08 får jag ett samtal på mobilen från min käraste Becky, och jag tror att det är morgon, haha.
Hon säger att det inte låter som jag, då svarar jag
"Men jag har ju sovit en helt natt, är ju trött"
Då hörde jag att hon lät lite konstig så jag frågade vad klockan var och då svarar hon att den var ett, snacka om att jag skrattade åt det imorse ;) haha.
Jag minns vad vi pratade om, men jag komme vekrligen inte ihåg varför jga sa allt ;) haha.

Sen nu idag är det bara slappar dag, sen vid åtta åker vi tillbaka till Gotland :D myyyys :):)

Tack för tre underbara dagar i sthlm min bästa Amanda!
DU är verkligen den bästa vän man kan önska sig, och jag tänker
aldrig aldrig släppa taget om dig min sötaste! ♥

  image27 
Kommentera inlägget här: