.

Just nu kollar jag på top model, men det är paus hela tiden, så jag sätter mig här en liten stund..
Idag började jag halv två, så det var en lång sovmorgon, mycket skönt.
tillskillnad från imorgon då jag ska upp vid fem :P haha. inte lika kul...
Som sagt så började vi halv två idag och slutade vid halv sex, sen var det bara att springa till bussen, så det gjorde jag och My, sätter oss på bussen, sen fick vi springa till tunnelbanan och byter tunnelbana bara för, haha. Sen när vi är framme i T-centralen var det bara att börja springa, haha. och det gjorde vi också, vi sprang och jag sprang framför henne, jag kollar bak och hon är precis bakom mig, sen fortsätter jag och springa, när jag kommer fram kollar jag bakom mig, då är hon inte där.
Jag hitter inte henne någonstans, haha. Jag går på tåget i sista stund, för jag tänkte att hon kanske var på det någon annanstans.
när ajg står på tåget, märker jag att min mössa ja köpte igår var borta :( då hade jag tappat den medans jag sprang, för ajg hade dne i handen, mkt synd. Så jag får köpa ny imrogon....
Iaf, jag bytte vagn vid nästa stopp för ajg tänkte att hon kankse var där, jag gick länge och längre bak och hittade inte henne, men tillslut gjorde jag det :D haha. vi hade sprungit på åt oliak håll :D hahha.
Vi kom iaf hem och jag gick på min träning som inte gick bra alls, men det kan inte alltid gå bra :P
men nu är det dags för mig att gå i sängen :D haha.

LOVE / È

Kommentera inlägget här: