Sköndal

Sitter i sköndal och har precis tagit en varm choklad och tittar på extreme home makeover, ett mycket bra program. Dem är så otroligt vänliga och underbara mot många familjer, hjälper verkligen dem som har det svårt. Och att se dem fantastiska husen dem bygger är helt galet, dem är så fiiina, skulle inte tacka nej till ett sådant, verkligen inte :D haha.
Helgen vad super, gick alldeles för fort.. Men mycket hockey blev det, mysiga stunder med älskling, härliga stunder med min bästa Amanda :) Och sedan får vi inte glömma inspelningen av Vickan och Kenogubben´s show :D haha. För det hann vi också med Jag och Rebecca :) Och ett stort tack ska Johannes, Oscar, Amanda och Julia ha som ställde upp för oss och tog sin tid till att hjälpa oss :) Super snällt. Jag hoppas reslutatet blir bra, vi har redigerat ihop idag, så än så länge är det skit bra :D haha. Vi har bara haft tre dagar på oss att göra det, till vissa andra som har haft någon/några veckor på sig. Men så är det när man kommer in sent :D haha. Men vi har verkligen kämpat och vi har snart fått till det, det är bara musiken som saknas, som kommer imorgon :D
Igår kväll följde Rebecca med mig hem efter båten.
När vi kom hem fick vi även hjälp av mina kära småsyskon Alicia och Amandeus som vi spelade in till programmet också, dem ska spela mig och rebecca, eller "keno och vickan" när dem var små :D haha.
Det kommer nog bli super och dem var jätte jätte duktiga :D

Love/ è
Karlström:

Hmm;) Extreme Home Makeover?:P Tro mig lilla Erica, Första huset dom byggde fick renoveras för många pengar eftersom de blev vattenskadat, i oktober 2007 dog en person av Cancer pga att de regnat in i ett hus och Isoleringen mögglat och spridit sjukdomar.. tack vare Extreme Home Makeover, man vill inte bo i ett sånt hus

Kommentera inlägget här: