Plugg

Sitter hemma hos min älskling, har pluggat hela dagen, eller såhär långt som har gått på dagen iaf :)
Det går in och ut känns det som, fast jag har nog lärt mig mer än vad jag tror :D
Nu har halva lovet gått och jag längtar inte tillbaka. Men men, ska åka tillbaka nynäs på söndag och så är det.
Igår var jag på stan med min kära vän Amanda, jätte mysigt och trevligt, jag blir alltid lika glad i hennes sällskap, det är därför hon kallas för min bästa vän :)
Sen när jag och Amanda satt på McDonalds så ser jag matilda och det var hur kul som helst, jag fick en riktigt blöt kram av henne, men det gjorde inte mig något, eftersom att vädret var vldigt tråkigt och regningt igår och Matilda den smarta har cyklat i regnet var hon alldeles blöt, men det gjorde inget, för det var så kul att träffa henne igen :D:D Vi ska fika imorgon också, myspys :D

Ikväll ska alla kolla på SVT vid 20.00, det är ett Måste :D haha.
Nu ska EF ner! mohaha.

Det var allt för den här gången.
Love/ E
Victoria:

Vad kommer på SVT? :) vilken SVT kanal? ;P

Matilda:

varsegod för den blöta kramen älskling :)

Kommentera inlägget här: