jag överlevde..

Träning står närmast på schemat och det ska bli ett nöje att kliva på gräsplanen för första gången i år. Äntligen är det gräs som gäller och det ska bli riktigt roligt att fortsätta säsongen där istället för på gruset.
Jag hoppas på en rolig träning, med nya övningar, för om dem börjar med att säga att vi ska köra Teknikringen skjuter jag mig och alla andra, för den är så uttjatad nu, hahaha. Nej okej, jag ska inte skjuta någon, men jag kmmer inte tycka att det är roligt. för den körde vi hela tiden i P18 och i distriktslaget också, så jag är färdig med den övningen ;) hahaha.
jag ska iaf föreslå en övning som jag vill göra :D så jag ksnek ska ta mig dit lite tidigare och visa den, sitter ändå bara här hemma och degar just nu, haha.

Mitt förra inlägg blev inte det sista, eftersom jag skriver ett nu så betyder de att jag överlevde nationella ;) fast egentligen gjorde jag inte det, för det var grymt svårt och jag var så sjukt dålig, inte kunde jag koncentrera mig heller, för alla ord såg ut som konstiga former ;) jag fattade nte vad jag läste, men men, jag hoppas på ett G iaf :D haha.  

Love, É

image243
Jag kan säga att mitt lag är det bästa!
Jag är så glad att jag börjat där, för alla
är sjukt underabra och roliga!
NIFEN!
Anonym:

Thanks broo , Togs på Gotland :D haha

Kommentera inlägget här: