misslyckad dag!

Dagen i sig har inte gått alls bra! började dagen med att gå upp klockan sex, sliten och trött, inget ville bli rätt när jag skulle äta frukost i morse och det leder bara till irritation och det har bara fortsatt!
inte nog med att man kommer till skolan och läraren är en timme försenad för att han har fastnat i en trafikolycka, för att sedan få motorstopp.
Inte kunde det sluta då inte, nej då har vi tre timmars håla och den spenderades i Forumet, magen ville inte bli mätt och då åt jag från allas tallrikar typ, haha :D
Jag och Rebecca gick och kikade lite kläder, men hittade inget så vi återvände till skolan i storm och väl där satt vi som nördar vid datan.
Inte kunde turen vända efter det inte, nej matte lektionen gick sämst och vår lärare är ju pantad, hon vet inte vad lära ut är och när hon väl försöker med det, så misslyckas hon totalt, man förstår mindre efter hon har förklarat än innan. Hur ska jag klara matte B med henne? inte nog med det, hon säger hela tiden att vi kommer få IG och att alla hennes elever får det, men vart ligger då problemet? jo om inte hos henne, för det är ju bara hennes elever som får det !
Sen när jag står och väntar på att bussen ska komma är min buss inställd, så jag får vänta i en hel halvtimma på nästa och den var överfull!
som tur var fick jag trevligt sällskap av Lisa och hon räddade min resa iaf!
Sen går jag med Clara till träningen, under promenaden dit får jag jätte ont i halsen och nu sitter jag här hemma helt utslagen, jag är jätte trött och har jätte ont i halsen, det rinner från ögnen och jag mår inte bra!
Kan dagen bli sämre? tror fasen inte det!
Nu ska jag ta ett varmt bad iaf!

/ Erica Carlsson
Anonym:

Ge Helena en chans. I LIKE HER ;) haha <33

Kommentera inlägget här: