helgen är över och vardagen tar över!

Hemma igen och tillbaka till vardagen. Helgen har varit jätte rolig, fast ingen sömn nästan :P Men det spelar ingen roll, jag har fått varit i sällskap som jag bara älskar så mycket och då spelar det ingen roll hur lite man sover! plus att det har varit fotboll, missade alla finaler, vilket var synd, men men, när båten inte går som jag vill, alltså dåliga tider så blir det så...
Gotland är så avslappnat att komma till, det är så skönt att åka dit och ta det lugnt. Även om man nu inte tar det lugnt så blir det så iaf, för det är så litet och nära till allt, så man behöver inte planera något, det är de som är så bra med Gotland!
Men jag trivs här i stockholm mycket bra nu, det tog sin tid, men nu känns det som jag börjar komma igång med allt och så :) Sen har jag underbara tjejer i klassen som gör att jag trivs ännu mera! Skönt att veta att man kommer till skolan och kommer ha det roligt, för med dem skrattar man alltid. Sen mitt lag är också ett toppen gäng, man blir så glad varje gång man ska till träningen, ser framemot träningslägret, som är på Gotland dessutom :D
Jag kommer alltid trivas på Gotland och älska det stället och alla som bor på denna fantastiska ö, speciellt älskling min och min bästis!
Men det är en upplevelse att bo här också, få testa på det "riktiga" livet, hahaha.

Aja, nu ska jag iväg och vara med Nicole, Elinor, Hanna och My. Vi ska spela in lite saker och ha det ritkigt kul idag :D Får se om det blir några bilder, så ni får se vad vi gjorde :) Jag antar att My har med sig sin fina kamera :D

Love,É


 
Ni är dem bästa!

Kommentera inlägget här: