Den bästa sommaren!

Då var man hemkommen från Johan och med mig har jag Clara min underbaraste vän :D
Vi har varit och badat jacuzzi hemma hos Johan, det är alltid lika mysigt :)
Dagen då, Jo jag och Clara har vairt med Robert och Anton ute på sjön, vi hoppade från klippor och hade det as mysigt :D bilder togs även och dom kommer upp imorgon :)
Sen åkte vi hem till mig jag och Clara, för pojkarna skulle på sina träningar :)
Clara behövde gå hem ett tag innan vi skulle vidare till Johan, så jag fick åka med hem till honom och skulle hjälpa honom att tvätta bilarna, men så blev inte fallet, vi hamnade framför tv:n sen somnade han, ;) så jag cyklade och mötte Clara istället och hem tillbaka till Johan igen, och sen blev det som sagt bad :D

Dessa människor är dem underbaraste som finns, jag har alltid roligt med dom och det finns inga personer som dessa. Med er har man alltid roligt och jag har insett vad livet har att ge med er, fan ni är bäst!
Ni har gjort min sommar som gått såhär långt till den bästa och jag har haft det hur jävla roligt som helst, man hittar alltid på roliga saker med er och det händer alltid något nytt, ni är fantastiska!
Tack för att ni finns i mitt liv, ni betyder mest!
Sommaren '08 har varit och kommer alltid vara den bästa sommaren! 
Clara, Johan, Robert och Anton, ett stort tack till er!

/Erica Carlsson 

Tack äntligen, det känns så skönt!!!
Emelie:

tack :) okej, vad kul att höra! :) Jo det är bara bra med mig, vad gör du nu för tiden? Håller du fortfarande på med dans och fotboll och allt det där? :) <3

Kommentera inlägget här: