En trevlig kväll!

Har haft en jätte jätte trevlig kväll. Det började med att Robert kom och hämtade mig med cykeln, fast jag tänkte att eftersom att han fyller år så cyklar jag och han får sitta på pakethållarn, sagt och gjort, där satt jag på sadeln och trampade, viilken tur att det bara var nerförsbackar, näästan,haha.
Vi stannade till vid konsum och tänkte vara lite nyttiga, men det varade inte länge och vi valde popcorn istället :D
Sen cyklade jag vidare med Robert där bak ner till hamnen och mötte upp Anton och eftersom att presenterna till Robert var utspridda på alla olika håll, valde jag och anton att bjuda Robert på en mini-golf runda som present för dagen.
Det gick ju som de gick, bra ibland och dåligt ibland ;) haha.men men.
Sen var det bara att cykla hem till Robert och starta tv:n, och vi kunde glädja oss över att Spanien vann och det gjorde vi, det var det jag ville och det var ju bra. Men matchen i sig kunde ha varit liiiite bättre, men aja, spanien vann och det var toppen :D hemma hos Robert blev det också kladdkaka, jordgubbar och pluggning av körkort, jag är faktsikt ganska duktig och kan ganska mkt ändå :D Men Robert och Anton var ju snäppet bättre ;P
Vägen hem skjutsade Robert mig och min plats blev på styret ;D hahah. synd att vi väckte alla som vi cyklade förbi också ;) haha.

/ Erica Carlsson.



Tack för en trevlig kväll killar!


Kommentera inlägget här: