tankar

Vem har sagt att livet ska vara enkelt? Ingen som jag har hört iaf, man eller iaf jag stöter alltid på nya problem. Ibland önskade jag att livet inte hade några problem och att man levde som i en saga, men det går ju inte, då hade man aldrig uppskattat dom underbara stunderna utan problem!
Men fan, jag orkar inte längre, tankarna tar ju aldrig slut, funderingarna finns där hela tiden och mitt humör dras återigen ner. Jag vill inte vara den deppiga Erica, jag vill inte vara otrevlig i andras sällskap bara för att vissa saker uppkommer i mitt liv. Jag är inte så, jag är glad och sprallig, nästan för mycket ibland, men det är ju bara för att jag är så glad av iver och så glad över att få vara med den/dem jag är med just då!
Men dem senaste dagarna har det kommit upp många olika saker och vissa saker förstår jag mig inte ens på, vad tänker vissa med egentligen? Ibland måste det finnas något vett i huvudet iaf, men jag blir bara så ledsen!
och ibland undrar jag vad jag tänker med och hur jag egentligen har tänkt mig?
Det finns så mycket som händer och sker hela tiden, både positivt och negativt. Men det blir inte alltid som man tänkt sig iaf och i vissa lägen är det väldigt deprimerande, men vad ska man göra då? ta nya tag och nya krafter och kämpa sig vidare, det är de jag har hört man ska göra iaf.
Men jag ska säga er att det finns mycket jag uppskattar i livet och många människor som jag uppskattar, för det är så många som hjälper mig hela tiden och det är så många som finns där för mig när dem märker att jag är lite nere!
tack till alla underbara människor som står vid min sida som stöttar mig och ger mig ny positiv energi, ni är bäst!

/Erica Carlsson

Och för att inte dra ner stämningen allt för mycket tänker jag lägga ut lite bilder från när syskonen hade lite förfest i mitt rum ;P haha.
Den här bilden blev riktigt lyckad XD, hahhah.


_________________________

Jag blir ledsen, sårad och arg på samma gång! Jag förstår ingenting och det är nog lika bra!
Anonym:

Du är stark tjejen, det finns så många runt omkring dig som bara vill dig väl.

Det finns så många där ute som vill vara vid din sida, du är inte ensam.

JZ:

ANKRUMPAN 08 ? :D

E:

hahah, absoluuut :D haha

Kommentera inlägget här: