-


Nu sitter mitt lag, herrarna och P90 på båten påväg hit, sen börjar träningslägret, det ska faktsikt bli roligt nu när solen tittar fram så glatt också :D, hoppas på att det inte är så mycket snö ute i traume också. Men det återstår att se.  :D
Jag hade en super trevlig sista kväll igår, :) Vi såg på film och hade det jätte trevligt.
Runt ett tiden börjar Joanna prata om Ted gärdestad då han kommer på Ipoden vi lyssnar på, och hur synd hon tyckte om honom, och den hemska tanken om att han hoppade framför tåget, ingen rolig tanke och jag kunde ju inte göra så att hon skulle må bättre, nej snarare tvärtom, så snäll som jag är :D hah.
Så jag började berätta massa historier jag kan om andar o.s.v. Martina vågade inte gå hem, så hon stannade kvar hos Maria, Joanna vågade inte gå hem så hennes mamma fick komma och hämta henne två på natten ;) sen cyklade jag och Amanda hem :P haha. Det var ju kanske inte riktigt så jag tänkte avsluta min vistelse här på Gotland för denna gång med dessa tjejer, men jag kommer tillbaka och ska gottgöra er :D haha.
Jag hade iaf en super mysig kväll och inget kan slå detta lov, ni har varit toppen, allihopa :)

Nu ska jag fixa det sista, umgås med min bästa vän en sista stund och ta vara på den lilla tiden vi har kvar, men som tur var kommer jag tillbaka och hon ska självklart komma till mig :D
Ha det bra, för nu kommer jag inte skriva förän jag kommer hem på söndag... Men glöm inte matchen på lördag, hör av er till mig om ni vil vara stensäkra på att det är i rävhagen :D Men jag är nästan det :)

Love, É

image130
J</3
Kommentera inlägget här: