Fel tid!

Jag har sagt helt fel, matchen på lördag börjar 14:00, :D haha. Så nu vet ni det, 14:00.
Till er som jag har sagt något annat så är det fel, de tär 14:00 som gäller, jag skriver det en gång till 14:00, haha :D

Snälla Amanda står och gör Våfflor för att vi missade att är det på Våffeldagen :D haha. Så då är det lika bra att passa på nu liksom :D
så det blir det sista vi gör för denna gång, för sen drar jag ut till landet och Traume för att leka med alla fotbollsnördar ;) haha. Nej, men de tkommer nog bli skojjigt tror jag :D

Nu är det våfflor som gäller.
Love, É
"Du är underbar, jag önskar du sa detsamma.."


Du är min allra bästa vän!
Tack för att du finns och stöttar mig!
AMANDA:

du vet att jag alltid står på din sida älskling! tack för den här gången, saknar dig redan :(

Nicole:

Jag har nästan glömt hur du ser ut känns det som :S
Det känns också hemskt! :(
Jag vet inte varför, för jag känner henne inte ens, HAR ALDRIG ENS SETT HENNE!men du är så jäkla lik din syster :S :P
älskis

Kommentera inlägget här: