ibland blir allt för mycket!

Det blev ganska sent inatt och det var ju inte bra, för jag ska jobba idag och just nu känner jag mig inte på humör!
Men jag hade det iaf trevligt och ena filmen såg vi kanske fem minuter på, sen blev det inte mer för den var verkligen inte bra, eller okej det kan man inte säga efter fem minuter, men iaf, den verkade inte bra ;) Så vi bytte och den blev bättre, så den filmen såg vi. Sen blev det lite kollande på internet och så, det blev en trevlig kväll iaf :D
Nu är jag inte på alls bra humör och har ingen lust till att jobba, egentligen borde jag tycka att det ska bli jätte roligt och älska mitt jobb, för det är ett så pass bra jobb, men just nu är det inte roligt och jag kan inte älska mitt jobb. Men det kanske är för att jag har massa irritation runt omkring mig hela tiden och vill bara få ut allt jag bär inom mig, men det går inte, jag kan inte göra det. Alldeles för många som kommer blir sura, arga, ledsna vad vet jag, inte glada iaf och jag vill bara sprida glädje, men det kommer snart när jag kan få släppa ALLT. Tankar snurrar och snurrar, egentligen borde det ha blivit lättare allt, men nej, jag förstår inte vad som är så svårt för mig. För jag får verkligen fantastiska komplimanger hela tiden, t.o.m. från folk jag inte känner. Alla peppar mig och stöttar mig hela tiden, speciellt mina näraste, det är dem som betyder, för det är dem som förstår mig bäst! Men det är så många som bryr sig och jag visste inte att det fanns så många som gjorde det, men det gör mig faktsikt väldigt glad och jag är så tacksam! Tack vare er blir vissa stunder lättare och jag kan tänka på annat och se framåt, för det är fan det jag tänker göra nu. För jag har varit alldeles för ledsen, jag har fått tagit på mig alldeles för mycket, kanske för att jag är lite så som person, vill att alla andra ska må bra och mår dåligt själv om jag inte skulle fått den andra glad. Så jag tar på mig allt, fast att jag verkligen inte ska det. Och nu, nu har jag verkligen börjat inse att det går inte att tänka på alla andra hela tiden om jag ska vara glad själv också. Så jag har börjat bli lite starkare och vågar säga vad jag tycker är rätt och fel.
Så nu ska jag bara gå med stora steg framåt för det förtjänar jag och jag ska också få leva lyckligt och göra det jag vill. Men som jag har sagt, jag har så många runt omkring mig som stöttar mig och får mig på andra tankar och jag är så sjukt glad för det, TACK till alla, alla som bryr sig! Ni är fantastiska, jag blir så glad över att ni visar att jag är värd det bästa och att jag kommer klara mig!

Måste rusa till bussen, jobbet väntar....
Love, É
Kommentera inlägget här: