ny rakade ben!

Jag ska säga er gott folk att ny rakade ben är helt underbart! :D haha. För er som inte redan visste det tänkte jag berätta det för nämligen, ;) haha.
Jag har skämt bort mig själv lite i duschen, med hårinpackning coh ny rakade ben och så, och mina ben är babymjuka och jag älskar dem just nu :D haha. Kan ligga och klappa dem i evigheter, men det har jag inte tid med nu iaf, ;) men mjuka är dem.
Jag känner doften av grillning och maten är snart klar, mums! Sen efter maten får vi se vad som händer, det vet jag aldrig nu för tiden, helt plötsligt kan det stå några trevliga människor utanför min dörr, som vill leka med mig, det är ju toppen ju! Så vi får se helt enkelt vad som händer, men här tänker ajg iaf inte tillbringa min kväll, No way! ;)

Love, É
matilda:

baby, när kommer du till gotland? jag saknar dig!

Kommentera inlägget här: