Kändisar på röda mattan.

Oj oj oj, nu händer det grejer här :D haha. Jag, Erica Carlsson ska få vara reporter på bio preimären av Allt flyter, en svensk komedi :) Det är en gala vilket innebär att kändisar ska gå längst med röda mattan och jag ska intervjua dem :D wiie! Det ska bli så sjukt roligt :D ser framemot det, så tolfte december ska jag vara reporter :D

Annars då, vi har precis varit och kolllat på vårt nya heeem :D hur sjukt snyggt som helst :D rummet är dock inte lika stort, men det gör inget, toaletterna är skit snygga :D haha. och allt är super :D det kommer blir skönt och slippa backen är nog det bästa :)

/ Erica Carlsson


Anonym:

vart ska ni flytta? en egen villa eller? :D

Anonym:

Shit vad häftigt :D

Alina:

Godnatt! :)

Stina!:

VART ?!?! :D

pinsamhetsbloggen:

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

Erica:

I stockholm :)

N:

ska ni flytta till centrum? :P

diana:

Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips! Fin blogg du har, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)

Sara:

härlig bild..

Kommentera inlägget här: