Killarna lagade en underbar middag!

Sådär, då har vi ätit en jätte god middag, sista här i Spanien :( Tro det eller ej, men jag vill faktsikt inte åka hem, jag har edt toppen här och det är inte så lockande att kolla på nyheterna att det ska bli snö när man kommer hem... Men självklart saknar jag alla där hemma, så det ska bli skönt att komma hem ändå, men jag hade gärna varit kvar ett tag till :D
Mina söta pojkar lagade världens godaste mat ikväll, familjen har åkt iväg på någon show, så vi har en myskväll för oss själva :D Och maten var grym och dem får självklart MVG när det gäller det, mums! Det är inte alla som är i Spanien och har killar som lagar mat åt en, blir ju behandlad helt underbart här :D hahah.
Idag var vädret inget vidare heller, storm, men ändå sken solen lite då coh då :D vi begav oss ut på en upptäcksfärd, och gick nog så högt upp vi kunde på berget :D haha. hur roligt som helst :D
Massor bilder kommer upp när jag är hemma :)

Nej, nu ska vi ha en myskväll, / Erica carlsson
Kommentera inlägget här: