Så sjuukt grymt!

Förlåt Malin, men nu måste jag svära ;D
Fy faaan vilken jävla grym match det var idag, jag blev alldeles rörd typ :D haha. Alla mål som gjordes var så sjuukt snygga, alla var taggade och det var så sjukt roligt att se!
Nu är jag jätte taggad inför seriestarten, det ska bli så roligt :D Kommer typ krypa på väggarna tillslut känns det som, så jag hoppas den här veckan kommer gå fooort :D haha.
Nej jag vet faktiskt inte vad ajg ska säga mer än att det blev en vinst som dom förtjänade till tusen, domaren var sämst och jag blev så frustrerad på honom, de andra hade inget vett i skallen och var bara allmänt störda i huvudet, men ah, nynäs stod på sig och matchen var helt galen! :D

/ Erica Carlsson
Syster1:

haha, de är lugnt!

håller med, de var sjukt kul att se matchen idag!

fredag, kom till mig nu ;)

Kommentera inlägget här: