Nicole, jag hoppas det inte stämmer ;) haha

hahahaha, jag drömde världens världens konstigaste dröm inatt :D förresten godmorgon, har vaknat precis, det vill säga sovmorgon för min del :D wiiie :)
Men jag drömde att Nicole min söta vän som jag inte har träffat på evigheter som jag saknar, ville mörda mig... (?) haha :) jag orkar inte förklara i detalj, men hon ville iaf att vi skulle göra en resa utomlands för att vi inte hade träffats på jätte länge och bla bla, sen när vi väl är på väg, visar det sig att hon bara vill att ajg ska med dit för att i det landet finns det en växt som dödar en när man äter den :D hahaha. så det kommer iaf fram och jag blir arg, börjar slå henne och ha mig, jag som trodde att vi verklgien var vänner, men hela tiden har hon bara försökt komma på en lösning på hur hon ska mörda mig... hahaha.
Drömmen var mycket mer invecklad och längre, men jag orkar inte berätta hela, men själva grejen var bara att nicole ville mörda mig.. jag hoppas inte det stämmer i verkligheten ;) haha. Jag saknar iaf dig hjärtat jätte jätte mycket!

Idag är det dans som står på schemat, heeeela dagen :) haha. Så det ska bli roligt, dock är jag slut i heeela kroppen, så jag får se vad som händer ikväll, det är ju valborg, överskattat dock, men händer det något roligt så ska man ju itne banga liksom :)
/ Erica Carlsson

 Jag saknar dig hjärtat <3
Kommentera inlägget här: