Delade meningar!

Det känns som jag har så mkt att säga, men så lite man får ut. Jag har delade tankar om allt just nu och vet inte för tillfället vart jag ska ta vägen. Men men. Jag hade en riktigt rolig kväll igår.. Sen vad jag minns och inte är en annan sak, men det finns några jag kan skylla på som gjorde mig en aning påverkad igår... :P haha. Jag har inte druckit så mkt ute på krogen tidigare.. så ah! Jag mådde fint hela kvällen, ännu bättre mådde jag idag efter tre timmars sömn typ :P haha. Efter en nattvandring kom jag hem till min säng och försökte somna, men då hade dagen redan börjat ljusna.. så det gick inte överdrivet bra av olika skäl!

Idag har jag mått grymt bra.. (med en stoor ironisk ton) Jag har jobbat från tre till åtta, skön tid ändå :) ska inte klaga, var dock väldigt väldigt segt. Men vad ska man göra :)?

/ Erica Carlsson

Bilder och härliga filmer kommer inom kort, ska bara sno Malins kamera :P men det är en hel del snygga saker där ;) haha.
Anonym:

Hoppas det inte var dina systrar bara!puss

sadia:

hopaps du får en bra dag :)

Anonym:

ladda upp bilderna ikväll (A)

Kommentera inlägget här: