En Stina om dagen, är bra för magen.. ;) haha.

Vad grym jag är på att komma på rubriker hela tiden! haha, men men det stämmer så ;) haha
Jag är så galet trött! haha, så jag ska sova nu! Men först en snabb genomgång av dagen! Skola i 1h och 15min.. enligt mig själv var det inget viktigt, hade dock väldigt trevligt med Hanna, hon är världens sötaste :D
Sen åkte jag till min favorit stina i haninge och efter mycket om och men åt vi middag på subway, tur var det, för det var nedrans gott! :D haha.Tack Stina! Efter det åkte vi och såg en halvlek av 93ornas match, men det blev kallt och små segt, så vi åkte hem igen! Tack Stina för idag, även om vi träffas ofta känns det som att det var eviiigheter sedan vi verkligen var, bara du och jag! Jag njöt av varenda sekund idag och du är verkligen världens bästa! Tack, tack tack för att du finns älskling!

Stina:

Vad glad jag blir hjärtat mitt!



<3<3<3

ISABELLA:

hoppas du har haft en bra dag =)

Kommentera inlägget här: