sämst dag!

Dagen började verkligen sämst! sämst, sämst, sämst! Jag skulle börja jobba 07.30... jag vaknar till och tittar på tv:n, ser att den står på 07.29.... Hur tragiskt är inte det?! Jag kastade mig upp ur sängen och sprang ner till stackars pappa som jag väckte och tvingade skjutsa mig, shit alltså, nu känner jag mig elak, men tusen tack världens bästa pappa!
Sen fortsatte dagen bara att bli sämre och sämre, inget funkade på jobbet, allt gick dåligt! nej, försov er aldrig! det var första och sista gången jag försov mig så mkt! haha.
Men sen fick jag iaf skjuts av Benny hem och det var ju tur, så att jag slapp gå hem och bli isbit samtidgt, tack! :)
Annars har jag bara spelat NHL 10 här hemma, online mot andra människor tillsammans med Amadeus och Jonas, på samma lag :) skit skoj, dock blir man liiite för inne i spelet :P hahha.

Imorgon är det för er som har missat det, nyår... hahah! ska väl dra ihop någon summering av året också, precis som alla andra :D
/ Erica CArlsson


Kommentera inlägget här: