idol bloggen

Jag har funderat lite, undra om jag ska starta en ny blogg som är mina nya idol blogg, eller så kmmer det bara bli så att den här bloggen kommer handla ganska mkt om idol :p haha.
Jag ser verkligen framemot min praktik som faktiskt börjar om typ tre veckor.. så nu är det slutet på tvåan, efter dessa tre veckor är det inga mer prov, inga mer läxor, inget mer skola... allt är positivt med det förutom att jag inte kommer träffa tjejerna i klassen lika mycket.. vi är ju ute på våra håll och praktiserar liksom.. men men, vi ses säkert ändå något :D
idag är det hockey, men först får vi se vad jag och Amanda ska göra, knaske ta en fika med robert och anton eller något :) vi ska iaf ladda till hockeyn :D

/ Erica Carlsson
Anonym:

kommer du vara med på TV liksom? :D

Anonym:

fy fasen vad cooolt!

Kommentera inlägget här: