Tack underbara familjen darvelid :)

ojojoj, här händer det grejer :D haha. har varit på hockey ikväll och det blev 3-3 klart godkänt :D en sjukt spännande match om man säger så, hjärtat var på väg att hoppa ur flera gånger, men som sagt det är klart godkänt och det kändes bra :D
Sen har ju underbara familjen Darvelid kommit till oss, min kära moster med familj :) Dem firade mig nu, eftersom dem itne kommer vara här när jag fyller år, jätte gulliga,för där kom hela familjen in sjungandes för mig :) så söta så och man slapp iaf morgonstämman på den :D haha.men det lät fint, dem akn det där med att sjunga :)

Nej, nu ska jag och Robert hem till honom och träffa Anton och ha det mys :)
/ erica Carlsson

  min moster och min morbror :p haha. jag vet inte vad man ska säga till mosters man, men han är värd att kallas morbror, men dem är här nu iaf :D och det är alltid lika roligt att ha dem på besök :)

 Robert och Miltons, super söta tillsammans, nästan så man blir avis ju ;) haha

 Jag och Victoria från förra helgen :D
friend:

vad har du för dator? ny? :D snygg bakgrund där på den iaf :) vad står det i pratbubblan? :)

friend:

vad har du för dator? ny? :D snygg bakgrund där på den iaf :) vad står det i pratbubblan? :)

Erica:

Det är den DELL :) Ja, den är cool faktiskt, det står "fröken sverige?"

:) haha. Det är min snälla morbror som har fixat den bilden :)

N:

ja den bilden du har på din dator borde du ladda upp :D det är en riktigt cool bild, riktigt erica :D du ser verkligen ut som fröken sverige där :D

Kommentera inlägget här: