Massage på jobbet! :D

snart kommer systrarna hem från cypern och jag precis hemkommen från jobbet :) haha. dom kommer såklart vara bruna som pepparkakor och haft världens bästa vecka :) jag är så glad att jag åkte till turkiet!
Ikväll skulle jag egentligen följt med Stina, och folk på bio, men efterosm jag känner att jag somnar säkert innan bion börjat så är det ingen idé :P haha. Jag somnade på bussen hem och kommer säkert somna tidigt ikväll också :P haha.
Jaja, jag är med om något sjukt roligt, så det är värt att vara trött :p haha.
Anton åkte ju till Gotland imorse, jag som tänkte att vi skulle hitta på något, men istället drar han :O? hur snällt är det liksom? haha ;D nej jag hoppas han har det grymt på ön :D

Idag på jobbet var det en kiroprektor som kollade på min rygg :D haha. Han hittade en låsning och massa stela delar, så han knäckte upp ryggen, tog bort knölar och gav mig massage :D hur galet skönt som helst, okej, ibland gjorde det jätte ont, dels när han gick ner och höll på vid vaderna.. det gjorde så sjukt ont! haha :D lite knutar jag hade där liksom.. :P haha.  Men massagen var inte fel och speciellt inte när man får betalt för det istället för att betala :P haha. han sa att han skulle fortsätta på måndag för att inte göra för mycket på en gång :D wie, :D

/ Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: