Det finns en stor saknad!

Ligger här i min säng helt utslagen, jag är så trött så jag snart måste göra något för att bli pigg.. om jag ens kan det ;D haha.
Jag ligger och funderar och det jag funderar mest på är att jag saknar en person i mitt liv något otroligt, Victoria Boije är namnet på denna tjej, hon bryr sig verkligen i alla väder, vilka tider som helst och under hela dygnet! Jag tänker ofta på henne och saknar henne hela tiden, varför ska så många som man verkligen älskar och vill vara med oftare bo så långt bort? Victoria, du har inte lust att flytta hem till mig ;D? haha.
Nej, men med henne mår man alltid bra, och man skrattar alltid och bara njuter av stunden, hon finns där även när man är ledsen och behöver prata! Hon finns alltid alltid! Nej, nu saknar jag henne bara ännu ännu mera när ajg pratar om henne :')
Victoria Boije är en vän som alla borde ha och vi som får njuta av hennes närhet ska bara veta hur lyckligt lottade vi är! Jag är så glad att jag har dig, Tack för att du finns i mitt liv hjärtat!


Du är världens sötaste, det ska du veta Victoria :D
Victoria:

Åh hjärtat jag har helt missat det här inlägget. Jag börjar nästan gråta, vad fint det var. Jag saknar dig jätte jätte mycket. Vi har ju alltid så himla roligt och nu känner jag för att ha det så vad vore inte bättre än att du kom och hälsade på mig? Har du tid snart? Annars kommer jag längta ihjäl mig. Du är min bästa vän Erica och det kommer du alltid att vara <3

Kommentera inlägget här: