mycket att göra.

såå, då är vi igång igen.. och jag är helt slut i kroppen och i huvudet :D haha. Igår var de för mkt för mitt huvud, jag ringde tusen samtal på en minut, samtidigt som jag fixade tusen andra saker och jag blev helt tokig, hängde inte med alls.. haha:D men förhoppningsvis löste sig det mesta och att jag gjorde alla till lags ;) haha. Men igår var jag helt slut och var nte alls beredd på att det skulle bli så mkt, men jag och Olivia tyckte att vi var förtjänta av ett dopp i bubbelpoolen, så vi satte oss där vid nio igår i en halv timme typ, det var helt galet mysigt :D det kändes mkt avkopplande och skönt :D
Jag är glad att Olivia är med, för vi förstår verkligen varandra hela tiden, och har varandra som stöd hela tiden, :) det känns riktigt bra :)

idag är däremot dagen mkt slappar och här kan jag sitta lugnt och skönt :D ska bara ha koll på att mina nya kompisar även kallad Juryn mår lite bra och så :D haha. Har redan haft ett trevligt samtal med Anders Bagge och han var hur skön som helst :D

/ Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: