Morsdag

Idag är det som alla vet morsdag, det är dagen man ska ha sin alldeles egna och bästa mamma i fokus, även om hon alltid förtjänar att bli omhändertagen, förtjänar att man hjälper i köket, hemma eller vad som helst, så är det idag hon ska släppa allt och inte göra något :)
Det är de vi ska göra med min mamma idag, och det gör vi genom att åka på kryssning :D det är tredje året i rad vi åker på Birka paradise med familjen på just morsdag, tredje och sista, men det ska bli riktigt mysigt, det händer inte ofta att vi gör något i familjen, men idag, ikväll och hela dagen imorgon ska vi bara bry oss om vår familj och vår mamma :)
Jag ser framemot det hur mycket som helst :)

Men först är det fotbollsmatch som gäller, det ska bli roligt, får se hur det går, det är ett bra lag vi möter :) Men vi ska kämpa in i det sista :) och gör allt vi kan i denna sommardag :)

/ Erica Carlsson


Min mamma är en alldeles fantastisk person ska ni veta, hon är den som alltid gör allt här hemma, den som alltid ställer upp när det är något och den som alltid vill alla väl. Ja, det är mycket bråk i familjen, det uppstår ofta diskussioner bland oss alla i familjen, det kan hända att man står och skriker mamma upp i ansiktet för att man är så trött och irriterad, men ändå finns hon alltid för en och vill alltid att man ska må bra. pratar alltid med en om hur man mår, om hur allt känns och om något inte känns bra. Men det är inte bara för oss i familjen som hon alltid bryr sig om, nej det är alla runt omkring, hon ställer alltid upp för alla på jobbet, hon hjälper andra hela tiden.
Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst om min mamma för hon är verkligen världens bästa och världens underbaraste, men jag har faktiskt inte tid att skriva så mycket :) haha.
Men hon är en person man alltid kommer ha vid sin sida och som jag alltid kommer att behöva ha vid min sida, även om jag flyttar hemifrån eller något i framtiden så kommer jag alltid behöva ha min mamma, för hon är bäst :) Okej, jag måste sticka in pappa på ett hörn, för jag kommer behöva ha honom minst lika mycket, mina föräldrar är bäst, :D

Men nu är det morsdag och det är mamma som ska stå i centrum hela dagen :)
Grattis mamma på morsdag :)
Jag älskar dig!
Peter:

Jag håller med dig fullständigt.

Anonym:

Tack erica!att bli älskad och älska är det underbaraste i livet<33Mamma

Kommentera inlägget här: