Mys lördag!

Jag hade en helt galet rolig kväll igår med tjejerna :D vi var på Ego, Magenta, White room :) jag tyckte iaf det var riktigt roligt att få träffa Rebecca, Nicole och Hanna igen, kändes som evigheter sedan... :(
Men vi dansade natten lång och var hemma runt halv sex, sex, och vaknade vid halv nio.. så nu är jag lagom trött :P haha. Men det var de värt, för jag hade det riktigt roligt och det måste göras om :) Tack till er mina älskade tjejor, kvällen var toppen förutom att vi blev bestulna två gånger, idioter rent ut sagt som gör något sådant!! Men annars var kvällen underbar och jag är så glad att jag har dessa vänner :)

Idag har det varit världens mysigaste dag, jag har varit med min soulmate hela dagen, det vill säga Stina! Vi har solat, sett på fotboll, spelat fotboll och spelat golf, det har varit riktigt mysigt, vi fick även sällskap av Adam och Markus, en liten stund av Johan också... :P haha.
Jag har iaf haft en super rolig kväll och nu är jag mästare på golf... höhö ;) haha. nej, men vi stod på en klippa och slog ut mot vattnet :D 
Jag har iaf haft en super rolig och trevlig dag och kväll med dessa sköna människor :) Så ett stort tack till er :) + lägg märke till att jag och min allra bästa vän Stina har sett väldigt lika ut idag :D haha. Det tyckte vi om :)

/ Erica Carlsson

Här har ni min dag och kväll i bilder :)
Redo för match mot grabbarna :)



Stina:

UNDERBART HAR DE VARIT!! :D

Kommentera inlägget här: