Det rullar på!

jag kan börja med att säga att jag är lite smått frustrerad att min datamus vägrar fungera!! Lite jobbigt att behöva dubbelklicka på musplattan hela tiden, hoppas dne vill ge med sig!

Idag är en ny dag, dagen igår gick riktigt bra, jag är nöjd över mig själv och allt :) så det känns bra, vi har fått två till kvalfinalister tills på fredag :D Nu fylls det på :) Ikväll är det killarnas tur igen, och ni som har sett programmet kan även räkna ut vilka det är som tävlar!
Tjejerna var riktigt duktiga igår och allt flöt på bra, :)

Jag har massa backstage bilder och till och med film på Calle när han och några till dansar så fint, och gör en liten hälsning :P haha. Men jag har bestämt mig för att lägga upp alla bilder på lördag, eftersom jag inte har tid nu! :) haha.

TACK stina, för skjutsen igår, det var hur snällt som helst :) Och hoppas ni uppskattade kvällen :)
/ Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: