Första sändningen avklarad!

gårdagen flöt på hur bra som helst och allt gick super, jag är nöjd över mig själv, teamets och killarnas insattser! Vi hade genrep och annat skoj igår innan klockan slog 20.00 och sändningen kunde börja! Jag som bara såg allt i studion tyckte det var riktigt bra, men hur det blev i tv:n har jag ingen aning om :) Men bra antar jag, eller jag menar bäst! :D
Nej, det var riktigt roligt och en storasyster fick jag allt agera som till alla idolerna, speciellt dem fem som uppträdde igår, men det är klart, är man nervös är det skönt att någon annan tänker på vissa saker :) Jag har bakom kullisserna bilder, men nu orkar jag inte leta efter min mobilsladd eftersom vi håller på och flyttar, så just nu har jag ingen aning om vart den kan vara :)

Ikväll är det en ny dag och nya tävlande, och som ni såg igår är det tjejernas dag idag! Heja heja! :)

Förresten, TACK pappa som kom och hämtade mig igår :) <3
/ Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: