hjälp.. Bara idag kvar!

Okej, nu är det såhär, att nu har jag bara idag kvar, sen kommer jag inte vara i Sverige på TVÅ månader... Det börjar pirra till riktigt ordentligt i magen vill jag lova! haha. Kommer väl inte kunna koncentrera mig idag på annat än att tänka på morgon dagen, jag börjar bli nervös på riktigt! :D haha

Igår fick jag en sista fika med Rebecca och Hanna, det var verkligen super mysigt och ni ska bara veta vilka toppen tjejer det där är! Tyvärr kunde inte Nikki vara med för hon är en hard worker girl! Så det var verkligen sämst, tur att det bara är två månader jag kommer vara borta då... :P Tanken var att hinna till skolan idag också, men eftersom jag inte fick allt köpt igår som jag skulle köpa kommer jag nog inte hinna det... så ah! Nu är det två månader tills nästa gång vi ses, inte så länge! :)

Idag är det valborg, mösspåtagning och allt, men eftersom jag missar resten av studenten väljer jag att se till så att allt är klart inför imorgon, så måste handla massa saker till, packa så att allt är klart, sen blir det grillning och födelsedagsmiddag för syster Alicia och hejdå middag för mig :) Sen får vi se vad som händer, man vet aldrig här i nynäs vill jag lova! :D

/Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: