det är inte lätt när de är svårt!

underbara nicole började måla så fint på mitt gips och dom tre små vackra 'orden' (en symbol iofs, men iaf) betydde otroligt mkt! de sitter väldigt fint på gipset och är väldigt fint skrivet! tack, i love you! tack till alla er som tagit hand om mig och verkligen visat att ni har brytt er på ett eller annat sätt, de uppskattas och behövs verkligen nu! det är faktiskt inte lätt att knappt kunna röra sig och vara beroende av andra hela tiden.. kan inte ta hand om mig själv typ... de är verkligen inte kul.. måste be andra om hjälp hela tiden och ah.. ni förstår... de här är inget jag hade räknat med skulle hända och de är verkligen inte roligt!  men nu är situationen såhär och jag är ledsen om jag ber just Dig om hjälp en, två eller tre gånger, jag ska ge tillbaka allt jag får av er, på ett eller annat sätt :) puss och godnatt!
Kommentera inlägget här: