drömde att jag spela fotboll!

jaha... ni vet ju vart jag ligger någonstans :P haha. Idag är de nog som så att jag faktiskt ska ta mig i kragen och se twilight filmerna, har ju då inte sett en av dom.. så de är väl lika bra att göra de nu.. alla säger ju faktiskt att dom är så himla bra! Vi får väl se! :)
Har precis fått frukost, väldigt mumsigt och känner att jag måste gå i duschen... det är lika jobbigt varje gång och jag hatar de egentligen, men de måste göras och jag vill ju göra de, kul att vara ofräsch liksom ;)? nej, men de är bara en så jobbig procedur med allt, men jag fixar de! ;)

Inatt drömde jag en jätte lång dröm, så orkar inte gå igenom hela men huvudpunkten var ju att jag spelade fotboll mot rönninge (dom som paja mitt ben) med gipset på!! haha. dom var skit dåliga, vi gjorde massa mål, dom gjorde massa självmål och jag fick ge igen på dom som gjorde de här på mig.. haha. Sen kommer jag in i omklädningsrummet och kommer på att jag har spelat fotboll med gipset och fick panik.. haha.
Det roliga var att när jag vakna hade jag svin ont i benet, undra vad jag har gjort i sömnen liksom.. legat och sparkat med benet eller ;)? haha.

/Erica Carlsson

Kommentera inlägget här: