Energi så de räcker och blir över till jordens befolkning!

Blev distraherad i mitt låt letande eftersom jag startade "The spy next door" en rolig och bra film såhär på eftermiddagen.. haha. Ganska mycket skratt faktiskt, men Jackie Chan är ju bara för rolig och en väldigt bra skådis! Så det är väl ungefär de jag har gjort min eftermiddag, tog en nyss nyligen också, hur skönt som helst, men ser framemot att kunna njuta av att ställa mig i duschen precis som alla ni andra, för de är inte direkt roligt att plasta in benet.. sätta sig på en pall, med benet upp på en annan pall, nästan halka för att man ska försöka hoppa ut ur duschen när man väl krånglat sig igenom duschandet, men de var ändå skönt! ;) haha.

Borde fortsätta leta efter låtar, men just nu har jag ingen ork till de och har lyckats bli på svin dåligt humör.. Det är verkligen inte likt mig att vara på de här humöret jag är hela tiden, men mitt ben tar kål på mig och mitt soffliggandes och orörlighet dödar mig! Det är inte jag! Jag har typ energi så det räcker och blir över till hela världens befolkning, Men kan inte göra något åt de, kan inte ta hand om mig själv eller något!
Jag vet att ni läst de flera gånger, men jag får verkligne krupp av att de är såhär!!! Jag vill tillbaka till att vara apan som är överallt, till den som aldrig sitter still...
Thats me!

/ Erica Carlsson

Jag förstår faktiskt inte hur du inte ens kan skicka ett simpelt sms.. Jag har sagt de förr, jag förstår nu hur allt ligger till. Men ändå, ett sms, skriva på facebook, eller vad som helst, de är inte så svårt! Men tydligen är det de.. Ah, nu vet jag iaf, och borde väl inte hoppats på så mycket mer!

Kommentera inlägget här: