Dear John!

Har precis tittat på Dear John, och tårarna har varit där hela tiden, tillslut kunde jag inte hålla igen.. Jätte fin film, men väldigt jobbig! Jag har sett den tidigare och grät minst lika mycket då, men den här gången var tankarna lite på annat sätt...
Jag är väldigt känslig när de kommer till film, jag har väldigt lätt för att grina, det gör jag även till böcker :D jag tycker de är ganska skönt att få bara släppa allt och låta en tår rinna ner för kinden :) haha, töntigt nog!
Filmen för er som inte vet handlar om en tjej och en kille som träffar varandra under ett lov, killen är soldat och efter 2 veckor tillsammans måste han åka tillbaka till jobbet, han är borta ett år, ett år utan varandra och dom skriver massa brev till varandra, brev som man förövrigt grinar till ;) Filmen fick mig på många tankar, tankar som jag just nu inte vill ha!
.
Så därför har jag tänkt att slinga håret, måste ju bli fin till nyår, men verkar vara väldigt omöjligt att få hjälp, :) mycket att stå i inför nyår ni vet, så jag sitter och väntar snällt på att få hjälp! :)
Sen ska jag väl ta tag i del 3 av min årsresumé.. många härliga minnen från Gotland kommer att komma upp och andra härliga minnen från sommaren, ett mindre härligt med gips och sen min höst och vinter!
/Erica Carlsson
Sofia&Isabella:

Den filmen är jättebra! :D

Kommentera inlägget här: