Nu närmar de sig slutet på riktigt!

Så, då ligger man i sängen för näst sista gången det här året.. eller nej, det blir sista gången, för nästa gång jag lägger mig i sängen blir ju garanterat efter tolv om inget drastiskt händer! :D
Kvällen har spenderats hemma hos Jonas med lite folk, vi tittade på JVM matchen som Sverige självklart vann! Imorgon möter dom Kanada och jag måste se den... vart jag än är imorgon, så ska jag smyg titta på den.. ;)
.
Kvällen har även spenderats sittandes på en stol samtidigt som Victoria slingade mitt hår.. Vi hade lite otur dock eftersom en propp gick mitt i allt och det blev svart, vi pysslade ihop en pannlampa åt Victoria och fortsatte sedan, hade ju bara blivit jobbigt om vi slutade, för det hade blivit fel i rytmen och allt! Mamma var även tvungen att åka och jobba, så pappa fick komma hem från ishallen och rädda oss, vi fick iaf lyse tillslut och håret blev bra! :D
.
Nu är jag trött, min del 3 av året borde egentligen ha kommit nu, får se om jag hinner imorgon, vi har ju en del att fixa, vi ska börja med champange frukost, sen kommer dagen bara rulla på och middagen bjuds klockan 18.00 så då måste man vara skit snygg och helt klar!
så sova ska jag försöka med nu, resten av året får som sagt komma när de kommer, gör ju inget om vi minns de i början av nästa år heller! :)
Godnatt!
Såhär såg det ut för en stund när Victoria slingade mitt hår! :)
Kommentera inlägget här: