Dom som inte vill läsa ett argt inlägg, läs EJ!

Fan vad trött jag blir på allt! Kan inte någon bara erbjuda mig en resa lååångt härifrån ett jävligt bra tag! Eller bara en lägenhet i stan! Pallar inte nynäs och all skit snack som snurrar runt hela jävla tiden!
Från och med nu ska jag inte säga ett skit till någon, jag ska aldrig mer öppna min mun, jag får helt enkelt tro på det jag vill tro på och sen visar det väl sig om de är sant eller inte! Vad vet jag? Jag vet iaf att jag är trött på det här nu! Jag är trött på att bara försöka var snäll hela jävla tiden, men få skit tillbaka!
Finns inte så mycket mer att göra än att bara skita i allt, jag är inte den bästa på det, men nu räcker det faktiskt!
Varför kan inte livet bara vara som i en film, eller något annat bra? Men det här kallas väl bara för verklighet!

Så, nu fick jag ut de också! Killar är skit, jag har lärt mig det nu!
Den dagen jag hittar min drömkille, Jag vet att det är Jacob Josefson, han ska bara veta det själv först, haha, nej lite skämto sido såhär i det arga inlägget :) Men den dagen jag hittar min drökille, då kanske jag får reda på hur man ska bete sig? för jag har ju tydligen inte förstått det än! 

/ Erica Carlsson.  
Johanna:

Vad jobbigt för dig! Jag hoppas att det blir bättre:)



Jag saknar dansen jättemycket, tur att den börjar nästa vecka! Hare bäst!



//Johanna

Kommentera inlägget här: