Jag lever, Ica Lever!

Det gick faktsikt väldigt bra att jobba igår, Ica lever vidare och det är väl huvudsaken :) Jag var väl liiite seg bara, eftersom de kom ganska mkt kunder på slutet och så var det massa saker jag behövde göra! Men jag ska vara lite snabbare idag hade jag tänkt! För ikväll stänger jag också, fast jag börjar vid fyra istället för sex, så har träning till typ kvart över tre, sen är det bara att bege sig till jobbet! :) Full dag idag alltså, vilket kommer leda till att jag är en död sill i sängne ikväll när jag kommer hem :D haha! 

Det jobbiga är att jag råkte slänga lappen Emely skrev till mig om vad jag behövde göra.. haha. Så nu hoppas jag, att jag kommer ihåg allt automatiskt! :) hah.
Jag ser framemot träningen idag, för de var väldigt roligt i torsdags, men eftersom de bara blir en timmes träning så kommer jag nog missa en del! Men men :)

/ Erica Carlsson


Beställde hem dom här godingarna igår! :D
SOMMMMAR!

Kommentera inlägget här: