Ser framemot hösten!

Vaken och tittar självklart på Paradise hotel! haha.. Galet att man kan fastna i ett program så, men man måste ju faktiskt kolla nästa program för att veta vad som händer och tillslut måste man ju bara se vem som vinner, helt klart!

Som sagt, idag ska jag jobba.. och det är inget jag ser framemot, jag ser framemot att börja med IDOL igen! snacka om skillnad på jobb! så min höst kommer vara riktigt fartfylld, många järn i elden, men de kommer bli riktigt skoj! Dans, IDOL och fotboll, sen måste jag orka med mig själv också, de där löser sig!! :D
först ska jag överleva en dag på ica.. wihoo! Förstår inte hur man kan vara kvar på ett sånt ställe i över 20 år.. hu!

Annars så ska jag hem, förhoppningsvis hinna träna, de beror lite på planerna som komma skall! :) Men de går alltid att pussla ihop allt! I lilla nynäs är inget omöjligt! :)


trotts att jag inte var med på studentdagen, så tog jag också studenten!
Nu är det bara att köra på! inge mer skol, just nu iaf!

Kommentera inlägget här: