din väntetid är...

sitter här och ringer till tele2 angående mitt mobila surf... "Vi uppskattar din väntetid upp till mindre än tre minuter" good for me! Ska ju åka till skolan snart och hålla mitt andra tal, men var uppe i god tid så att jag kunde packa inför matchen ikväll och ringa lite samtal coh så :) det går ju bra ju! :D haha. sista samtalet nu, sen ska jag sätta mig på tåget och åka den lååånga vägen till skolan!

ikväll har vi som sagt match, och de är matchen vi skulle ha spelat den kvällen de blev snöstorm från ingenstans.. haha. Så matchen är senare ikväll 20.30 närmare bestämt i nacka... jag är kluven om jag ska åka hem eller inte, för jag har saker jag måste göra i stan, men de är typ liiite för långt för att stanna, men ändå för tajt för att åka hem... aja, allt är packat om jag skulle vilja stanna kvar :)

Nu var samtalet med tele2 klart också, Good good!
/Erica Carlsson

Kommentera inlägget här: