mina dansare!!

Varför är man så lat när de gäller att ta tag i saker ibland.. och istället bara sitter vid den här meningslösa datorn :P haha. förstår inte.. men men!
Imorgon måste jag ringa lite samtal, träna på mitt tal jag ska hålla imorgon.. och så måste jag bestämma mig om jag ska stanna kvar i stan eller inte :) vilket dilemma! :)

Men... dansen gick bra idag, jag är faktiskt riktigt stolt över mina dansare, dom är så duktiga och kommer klara sig utmärkt utan mig när jag åker :) Victoria kommer sköta sitt jobb bra med dom också, så de kommer lösa sig :D är inte alls orolig :) har lite att ta me malin också bara (malin!! :P ) Men de blir gyrmt, de är så duktiga och lär sig så snabbt! :)

Sen vann B-laget också, goood! :) så imorgon ska vi se till och vinna också, just nu är jag sjukt taggad :) hoppas de håller i sig, matchen är väldigt sent så kan nog bli liiite smått trött under tidens gång, men de blir säkert sjukt bra :) 

Nej godnatt folk!:) 

 
Kommentera inlägget här: