Mitt hat mot Firman boys (AIK)

Jag valde att åka hem, eftersom jag fick sluta efter att jag höll mitt tal, så det var skönast att göra så :)
Så nu har jag ätit lite, ska äta mer närmare samlingen, måste ju ha en klok middag i sig :P Shit vad vi ska vinna ikväll! jag är sjukt taggad, fast att det är så sent, och jag hoppas de håller i sig, att jag får spela där jag vill spela, då kommer allt bli bra! Så heja oss!

Nu är det looov också :) sköönt sköönt! och om en vecka kommer Victoria, hur underbart låter inte det?! Det låter som världens bästa grej! :)

Mitt tal då, jo det gick bra, jag hatar AIK och jag hatar firman boys, äckliga idioter det är! Så det var vad mitt tal handlade om! ju mer jag tänker på mitt hat till aik desto större blir det, och ännu större har det blivit när man gått närmare in på firman boys, usch! blä blä blä!
Min bild till talet kändes bra, en man som försvinner, lika så gör männen i firman boys, de försvinner, har snart ingen personlighet kvar, eftersom det kan döda för sin "kärlek" till AIK, och många har familjer, men skulle kunna ge upp den för aik(?)
Så deras personlighet försvinner precis som mannen på bilden. de enda dom har är en kärlek till AIK, de kommer de inte långt på.

Så, nu har jag sagt det också! :D haha.
Nu ska jag kanske börja fokusera på matchen! :)


när vi mötte AIK...

AIK:

Man kommer långt i världen på kärleken till AIK det är den ända sanna kärleken det är till AIK.

Nathalie:

Och vi som andas AIK hatar dig med.

Kommentera inlägget här: