Gles uppdatering!

det händer grejer här nere i Malaysia och därför får ni tåla att uppdateringen för tillfället kommer vara lite sådär, men det kommer, jag lovar! :)
Var på bio för någon dag sedan coh såg Robin Hood, den var okej, men det var roligt att göra något annat, och vägen till bion var så sjukt rolig, ingen idé att berätta för ingen kommer fatta, man måste ha varit med för att förstå, men vi gick verkligen helt fel och så frågade vi en taxichaufför om vägen, men han var korkad! haha.
Sen har vi varit och shoppat lite, jag shoppade ett par vita convers för 300, väldigt nöjd! eftersom de kostar 600 i sverige och det var i en convers butik! :D så jag är väldigt nöjd!

Annars då, jag lever, jag mår bra, och jag njuter av dagarna, jag ska inte klaga på läget, jag fick till och med tvätta idag!!! hur underbart är inte det! jag älskar det!!

Sen gymmar jag varje dag också, det är de bästa! Igår sprang jag en halv mil på bandet, tog runt 25 min, så det var bra, skavsår nu bara eftersom jag sprang i gamla convers... haha! Jag visste att jag skulle tagit med mig mina joggingskor! men men, sen tränade jag rygg och armar idag! yeah! Jag går till och med upp och gör det innan frukosten, på tom mage, det är inte de lättaste för mig som alltid alltid går upp och äter frukost de första som händer på dagen! :Dhaha. Men men! 

Men som sagt, det kommer vara lite gles uppdatering, men jag ska göra mitt bästa! :) Och snart är jag på banan igen och då kommer de massor, ! :) Men jag mår iaf bra och det är huvudsaken!

/Erica Carlsson


För att jag saknar dig jätte mkt underbara du!

Kommentera inlägget här: