derby.. typ!

Nu är jag redo för att åka till ishallen.. jag är väldigt seg och har ett ben som hänger efter mig typ.. haha! Men det blir bra och jag hoppas verkligen nynäs vinner idag.. men som sagt, det är något problem för dom, så vi får inte ha för höga förväntningar... Det är Visby/Roma dom möter, vilket är ett lag jag starkt ogillar, dom är inte favoriter hos mig och jag hoppas dom får sätta sig på den där tråkiga båten tillbaka med en förlust... Men som sagt, Visby/Roma är tydligen bra, eller har alltid turen vid sin sida! Sen har dom en idiot med i laget också, väntar bara på att han ska bryta benet på en fjärde spelare idag! Hoppas vi hinner slå ihjäl honom först!
.
/Erica Carlsson
Har satt på mig mina mysigaste kläder och ska nu iväg och hänga i ishallen!
louise:

fin blogg du har!



nu är jag tillbaka igen efter ett litet uppehåll ,hoppas att du kikar in i bloggen och deltar i dagensblogg som är varje dag klockan 16.00 och avslutas 20.00!

hoppas du har och får en super bra dag!

kram:)



Mona Carlsson:

Tycker det är jättetråkigt till din "hatiska" inställning till Visby/Roma. Jag tycker det är tråkigt att det har gått dåligt för Nynäs den här säsongen. skulle gärna vilja se Nynäs o V/R i samma serie efter jul - tycker det oftast varit bra spännande matcher. och "idioter" finns det säkert i alla lag.

julia ♥:

Vill du ha skansen att få ta del av min underbara läsare?

Då ska du klicka dig in på min blogg och anmäla dig till dagens blogg!



Lycka till ♥

Erica:

Ja då, det finns idioter i alla lag, men just han nummer 6 har inte betett sig normalt dom senaste gångerna jag har sett honom, det är mest de :)Men han spelade inte så mycket idag.

Matcherna är nästan lite för spännande, man sitter med hjärtat i halsgropen hela tiden, vilket bara är positivt, men ah, det är väl mest för att det är ett derby som man har den här känslan :)

Jag har den "hatiska" inställningen till alla lag för att de är nynäs motståndare, gillar inget lag :D

Kommentera inlägget här: