Jonas ska inte bli bartender... ;)

Det är en väldigt trött Erica som skriver detta inlägg just nu! Kvällen igår som ni läste i tidigare inlägg blev lyckad! Vi hade de skoj hos Bea, där lekledarna själva (Jag och Yvanna) drog igång gänget och körde en rolig lek! Det roliga med lekar är när folk verkligen går in för det och man kör de till 100% vilket de blev igår, så det var ett roligt tidsfördriv, följt av goda drinkar, härliga shots, äcklig drink som Jonas försökte sig på.. Eller den var inte äcklig, den var bara ett jävla drag i :D haha.
Eftersom det var 3 månader ungefär sedan jag drack senast, så kan jag säga att jag mådde jävligt bra under kvällen!  :D haha. Fast det var faktiskt väldigt lugnt ändå, :) Storpub är som vi vet inte ett ställe för oss ungdomar.. Men vad gör man inte när det inte finns något ställe här i nynäs att gå till? Man gör det till sin egna grej och de gjorde vi tjejer! Jag hade roligare än väntat, men det är ju fortfarande inget höjdar ställe!
Men det finns bara tjejerna att tacka till det, utan er hade det inte varit något! Jag hade iaf en bra kväll som sagt, och ser redan framemot nästa helg då vi ska göra storstaden osäker!
Kvällen slutade iaf med att vi fick se två polisbilar åka efter en bil med sirener och grejs... undra hur den sagan sluta.. ingen som vet!
.
Dansen idag då, det börjar med att jag försover mig.. eller klockan vägrar ringa.. så jag vaknar tio över tio, kastar i mig frukosten, kastar mig in i duschen, kastar på mig kläderna och får skjuts till dansskolan, var där i tid och körde på!
Mina små tjejer, 3-5åringarna.. vad ska jag säga? Jag blir tårögd när jag ser dom! Vi körde lite uppvisning idag med den andra gruppen som Victoria har i den andra salen, äldre tjejer som nu har dansat ett tag, eller dom är väl 8-10 år :) Men om har iaf dansat ett tag, mina små tjejer satt där helt fascinerade och bara gapade, sen var det deras tur att visa upp och vad dom körde järnet! Dom såg ut att älska de och var jätte stolta över sig själva efter.. Jag menar, Tänk att få visa upp för dom stora barnen! Aww, dom är så gulliga! :)
Den andra gruppen är också jätte duktiga, dock väldigt pratglada idag... Men super duktiga dom med!
.
Nu har jag förbannat ont i mitt ben, inget jag tänkte på igår och nu efter danserna är det inte lika samarbetsvilligt :) Men men, det går väl över de med någon gång :) Just nu står jag mellan två val, om jag ska äta lasange eller thai.. Jag vill ha lasange, men vet att jag ändå kommer äta de när jag kommer hem efter hockeyn, men frågan är om jag är sugen på thai... dagens i-landsproblm! ;)
/Erica Carlsson
Man levererar som vanligt.. mohaha! ;)
Kommentera inlägget här: