Jag är kär!

Jag var inte riktigt vid liv när jag kom hem från jobbet igår ;) haha. Gick runt som en zoombie och var allmänt mega trött! Jobbet gick som sagt väldigt bra, en jävla massa träning fick vi, haha! Eftersom vi skulle upp för feta backarna, ner för dom efter, klättrade lite i berg, sprang på stigar och hade oss, haha! Men roligt var det och ett väldigt trevligt team jobbade jag med! :)
.
Sen när jag kom hem hade jag fått min klänning jag köpt på Nelly, ska visa er den sen! Jag är kär som vanligt i mina nya kläder och är riktigt nöjd, svin fin färg och allt!
Vi åt grillat till middag igår, inte direkt något bra med det eftersom jag längtat efter tacos hela dagen, så nja det var inte så gott, även om grillat är as gott :P haha. Men var inte alls sugen plus att det var de som hade sagts här hemma att vi skulle äta tacos, så det var dåligt!
Efter de så satt jag och Simon i soffan och tittade på bajen när dom spelade, inget direkt något roligt spel att se på, men tycker inte fotboll är roligt att se på så :P Men alltså... ah vet inte alltså, men bra att dom vann iaf :) Efter de tittade vi på hockey, men jag dog ihop, så jag gick upp och så somnade jag lite innan tio.. SKÖNT! :D
.
Imorse vaknade jag första gången vid sex och var ganska jätte pigg, men lyckades somna om och halv nio gick jag upp sen :) Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå lite snabbare så att jag kan få gå till dansskolan och ha dans med mina söta elever, nästa sista gången... wierd! och efter det är det MATCH!! TAGGA!
/Erica Carlsson
Kommentera inlägget här: