En dag med tårar!

Idag har det gått hur bra som helst! Vi slutade till och med innan utsatt tid så det var ju skönt! Dock är jag hur trött som helst, så orkade inte sitta kvar på kontoret och göra scheman.. får gå upp lite tidigare imorgon och göra det istället! :) Fällde även lite tårar under dagen.. dock kan jag inte säga så mkt mer.. men grina gjorde jag :P haha.
...
Måste dock äta någon middag och orkar inte röra mig från sängen.. är inte överdrivet hungrig, men äter jag inte nu kommer jag bli svin hungrig sen! Funderar på att gå ner och se vad man kan beställa från hotellet, antar att det måste finnas något jag gillar, hoppas det iaf! Får se vad jag gör annars!
...
Duscha måste jag göra också! hemskt vad mycket jag skulle göra nu.. skype-dejt ska jag ha också.. Dags att börja med något kanske ;)?
/erica Carlsson
Kommentera inlägget här: