I princip flyttat hemifrån

Nu börjar allt falla på sin plats.. undra hur många gånger jag har packat den där resväskan.. bor typ i den! Men men, inatt bär det av mot Arlanda och imorgon bitti vidare mot Frankrike.. Kan inte riktigt fatta det själva - galet! :D
...
Ska fixa mitt hår lite så slipper jag göra det när jag går upp inatt, och sen åka till ica för att handla det sista! Efter de ska jag till Malin, så fixar vi dansen och så blir det mys med Malin, Sandra och Linda, sen kommer Emely lite senare! perfekt avslut innan min månad jag är borta!
...
Jag har inte bott hemma mycket den här sommaren kan jag säga er.. Min säng har stått tom hela sommaren.. eller nej, det har den ju inte :D folk har ju tagit tillfälligt i akt och lånat den ;) Men den får fortsätta lånas ut ett tag till, för det blir inte mycket till att vara hemma för min del inte! :D Så i princip har jag blivit stor och flyttat hemifrån, bara det att jag inte har någon lägenhet ;) haha!
...
Skriver mer ikväll, nu måste jag ta tag i alla sista måsten! :) Pöss!
Senast när jag var i Malaysia och jobbade! :)
Dock blir det inte i djungeln eller på en strand den här gången..
Utan nu hamnar vi på ett slott.. inte så dåligt det heller!
Kommentera inlägget här: