Dag 19 – I min handväska

Ja ni.. Varför lyckas handväskan alltid innehålla massa skit? haha!
Eller det är alltid massa olika saker!
Men i min handväska innehåller iaf mina överstrykningspennor som jag har under mina arbetsdagar på Let's Dance! dom är super! :D
Sen är jag alltid redo med min deo och parfym, super! Sen har jag min flaska med handsprit, alltid bra att ha!
Vad mer kan vi hitta? Jo, lite pengar! :D alltid bra med kontanter! och tuggummi, välbehövligt de med!
En bok om jag får tråkigt på tåget eller så :) Världens bästa Mari Jungstedt!
Sen hade jag med mina gymskor idag, som jag köpte igår och jag älskar dom! :D Världens bästa skor!
Och självklart, det absolut viktigaste och bästa i väskan mitt SHL-kort! :D
Så jag kan gå in på alla nynäs matcher gratis, hemma som borta! :D
.
Det var de jag hade i min väska! :D och nu är det bara 19 dagar kvar tills jag fyller 20! :D Tjohoo!
Katja:

haha det va så lite så! bara roligt att kunna hjälpa till (:

Kommentera inlägget här: