Hjälp mig!

Som ni ser så är jag ute efter att hitta massa olika musikvideos genom tiderna! Jag vill hitta alla som var populära från 80-talet och fram tills nu! Någon som har någon bra?!
Nattie:

Jag har en spel lista på spotify som är full med 80 tals låtar, du kan ju kolla igenom där ifall du hittar något som är intressant :)



http://open.spotify.com/user/nattieslife/playlist/3P775RKUKHRgbbAS1stjqR

Klara:

Fin blogg!



Jag är inte så bra på gamla låtar, men jag tycker Katy Perry - Firework är riktigt bra! Den borde ni använda!

Becca:

Fin blogg du har, om du vill kan du vara med och tävla i dagens blogg!:D

nattie:

NP! :D

Lycka till ;D

Josefine:

När jag tänker på olika musikvideo från när man var yngre så dansade man väldigt mycket till spice girls och backstreet boys!

Johanna:

Det beror ju lite på hur gamla eleverna är men när jag tänker på musikvideos genom tiderna så tänker jag på thriller med michael Jacksson, Vouge med madonna och sådan videos som har danser som man har dansat på klubbarna på olika föreställningar och liknande, thriller dansen är känd vouging har ju blivit en egen dans stil. Om man närmar sig dagsläget så är det ju souljah boy dansen som var den mest populära, och macarena och las ketchup :)Jag vet att vi gjorde något liknande i tvåan, går nämligen sista året på estet dans :) Men det var mina ideér när jag tänker på det! Hoppas att det kan vara till någon hjälp!

lisa:

Ja, själv har jag inte många bra förslag, men dom jag kan komma på är väl den klassiska Spice Girls - "Wannabe" annars är det väl miachel jackson och britney spears eller nån lady gaga video ? ;)

hoppas de var till nån hjälp !

josefine:

oj, jag har inte en aning :D

lisa:

vad bra !

det är bara kul att hjälpa till ! ;)

Anonym:

hehe hm svårt men kanske "one way and another" eller i will survive :D

kramar

linneaaaaaaaa:

girls just want to have fun, i will survive, beat it, thriller, wannabe, fame och nästan alla britney låtar!

hoppas det hjälpte lite. :)

michelle:

Svar: Malins dansstudio eller hur? Har tänkt börja där till hösten och sluta i ösmos barn som jag går i nu :) Det enda jag kommer på utöver det alla andra sagt är väl beyoncé, till exempel single ladies dock är ju den väldigt mycket bröst och rumpa .. Lycka till ! :)

Kommentera inlägget här: